Med i Littan.blogg.se's tävling

Jag tävlar med denna bild i Littan.blogg.se's tävling:
Int så bra på att fota höst bilder menmen :)))
//Ann@
Publicerat i
#1 / / Littan:

Sv: Fin bild! Kul att du ville vara med, Lycka till!

#2 / / elinlicious:

glöm inte gilla min blogg på facebook & bloglovin :)

#3 / / elinlicious:

bra det :)

Lust att följa mig på bloglovin också? (A) <3

#4 / / - sara:

svar: naw, tack så mycke !

#5 / / XTIO DIN UNDERHÅLLNIGS BLOGG!:

Hejsan, tänkte bara titta in och önska dig en trevlig kväll.

:D

Just ja sen var det en grej till!

Vi på xtio har en STOPPA VÅLDET kampanj, så vi har gjort ett klipp för att få ut budskapet bättre än en vanlig text. :) Om du gillar klippet och budskapet, så kan du ju alltid hjälpa till att sprida klippet vidare så att fler får se att det faktiskt finns folk som vill stoppa våldet.

LÄNK: http://xtio.nu/2011/october/xtio-stoppa-valdet.html

DET SPELAR INGA ROLL HUR MÅNGA LÄSARE DU HAR, DET VIKTIGASTE ÄR ATT DU STÖDJER DETTA!

(Förlåt om du inte gillar reklam! men jag anser att detta är viktigt för varje individ att få se)

(ALLA SOM LÄNKAR KOMMER ATT FÅ EN LÄNK UNDER KLIPPET, DÄR DET KOMMER STÅ ATT DU STÖDJER DETTA!

SÅ SÄG TILL NÄR DU GJORT DET ;) )



VARNING FÖR KÄNSLIGA TITTARE.



KRAMAR :)

#6 / / Anna:

jag mår bara bra , själv då?



kram

#7 / / Anonym:

Okej :)

#8 / / elinlicious:

Okej okej! :P

#9 / / Anna:

okejokej så tråkigt att vara sjuk =/ tur att du blivit frisk nu =)



kram

#10 / / Moa ✿:

fin blogg, allt bra?

kör dagensblogg på min blogg, vill du anmäla dig så är direkt länken här: http://aanderssonmoaa.blogg.se/2011/october/vinnaren-av-dagensblogg-ny-omgang-1.html#comment



ha det bra! :)

#11 / / Anna:

jaa de är jobbigt som tusan haha , vill ju in å se om nå spännande händer hehe ;)



kram