Stan med familjen

Hej, igår var Axel och jag ensam hemma då mamma o pappa var på nån 60 års fest, vi hade tråkigt och jag började faktiskt baka. har inte gjort det sedan förra hösten. men det var nog inte så kul. och allt som jag gör blir ju dåligt så tar nog ett tag nu innan jag gör det igen tror jag.
 
imorse vaknade vi lite före 12 och så for vi till stan, hela familjen. Jag hittade inga kläder men var till suomalainen kirjakauppa och frågade om jag fick ta en av deras one direction plansher som di hade utanför för att reklamera "take me home", jag fick den! köpte också frida för en gångs skull och glee2 som jag ser på just nu.  Då vi hade gått på stan klart var vi på väg att si nån bio men det kom inget bra så vi for hem. Ikväll ska jag och Axel kanske packa till sportlovet eller nånting sånt ^^
//Ann@
Publicerat i HELG / NYTT