ONSDAG

Har bloggat superdåligt denhär veckan men idag hade vi två första timmarna helt vanligt och sen resten av dagen hade niorna nå programeftermiddag, de var jättebra och roligt sen sluta vi och Hanna och Jag for och köpte glass medan Jenni och Iisa var och köpte vårrulle sen träffades vi på bussen, när jag kom hem fick jag för mej att jag sku fara ut och springa så de gjorde jag sen kom jag hem och åt och sen for jag o sofia och spelade fotis till andvägen med jenni och jessica och Jens och joel och felli , de var kul men sen blev det kallt och jag fick ont i huvu och efter ett tag gick di andra med på att fara hem . nu sitter jag o sir på teve :)
några bilder på Zita jag tog igår ;)
//Ann@
Publicerat i VARDAG
#1 / / Jessica:

Oj va fina bilder speciellt dendär första på zita :)

#2 / / Sofia:

O glöm int att du var hungrig också! ;))