DANMARK RESAN

Jag,mamma,Jenni och Gunilla flög till stockholm på torsdag morgon och därifrån vidare till Köpenhamn, det första vi gjorde var att föra våra väskor och sen shoppade vi, di har jättebra butiker på Ströget! i danmark var det också jättevarmt så jag tog av min jacka direkt och min vita stickatröja var också nästan för varm.
 
Andra dagen steg vi upp ganska tidigt och gick ut på ströget igen och gick i en massa butiker, på kvällen var vi på tivoli och då kom också Jens och hans familj dit så jenni och jag åkte i olika berg och dalbanor med jens, det var roligt och det är ju jättefint där då det är mörkt med alla lampor överallt.
 
På Lördagen steg vi upp och gick på stan igen, vi shoppade ännu mera och åt och sedan mitt idagen for vi snabbt till hotellet och sen sökte vi en taxi och..
 
for till parken där Justins konsert skulle vara, vi köade länge utanför och sen slapp vi in och då hade det ännu inte kommit så många så vi var längst fram vid steketet i vår sektion, men sedan då det började komma mer folk blev det jättetrångt där och man skulle aldrig ha orka vara där så vi gick lite längre bak där man också såg bättre, Justin var 1h och 40min försen men sedan kom han äntligen och alla ropade jättehårt och myki och han var såå bra, var också suuuper då han sjöng gamla låtar från förra skivan, jenni och jag hoppade och skrek och det var sån feeelis, när Justin sjöng Believe så höll alla upp sina lappar där det stod PROUD det var fiint, och sen blev det mörkt och vi trodde att konserten var slut men så började Justin sjunga boyfriend (shirtless!!) och efter det Baby! så himla bra då alla sjöng med osv. Sedan var Konserten slut och det var många som var ledsna, Justin var jättebra och jag kommer så länge minnas dendär konserten går ju inte heller beskriva hur det var om man inte har varit där.
 
På Söndagenvaknade vi och gick i ett shoppingcenter och en stund på Ströget för sista gången och så var vi i en stor godisbutik efter det gick vi tillbaka till hotellet och packade våra väskor och så for vi mot flygplatsen, där fanns det också mycket bra butiker, Vi var nog in och köpte lite på Victorias Secret, sedan åt vi och så for flyget 8 tiden? mot Arlanda, där träffade vi Jens och dom igen och så for vi hem till Vasa 

 
en instagram bild från konserten, filmade mest där och blev nog bättre ljud i iphonen än vad jag hade tänkt :) 
 någon dag fotade jag nästan bara med telefonen eftersom kameran kändes så tung men eftersom min dator är full så kan jag inte uppdatera itunes och därför kan jag heller inte öppna min telefon så jag troor det är tredje dagen jag inte har med här får se hur jag fixar det??
//Ann@
 
#1 / / emmawagenius:

sv: Åh vad kul för dig sötis! :)
kram

#2 / / Anonym:

var nånstans fanns den där victoriasecret(stav) butiken?

Svar: det fanns en på Arlanda och två på köpenhamns flygplats :)
Anna

#3 / / johanna :

oj, kom justin inte förens 22.40 på eran konsert?? jobbigt. för han är beräknad komma 21.00 ju, bara förbanden som startar 19.00 :)

Svar: jo han var faktiskt väldigt sen! även om det var värt att vänta på så tycker jag det är dåligt med de kändare artisterna att de tror de kan göra lite vad som helst bara för att de just är super kända! jag tror inte någon av de mindre kända artisterna skulle göra samma sak! det känns också lite sådär respektlöst, men inget dåligt om justin nu men jag tycker bara det är lite konstigt..
Anna