GLAD

hejsan, sista dagen på kyrkoesplanaden idag. i över ett och ett halft år har vi gått där nu och snart får vi börja gå i sprillans nya skolan 300 meter ifrån min dörr! tänkte att "nu ska man njuta av de som e bra me den hä skolan" idag men kom inte riktigt på vad det skulle ha varit. Vi slutade 11 och så for jag på cafe med Hanna,Emilia och Sofia.
 
När jag kom hem lyssnade jag och Axel på en massa dunkdunk musik i hans rum i hans högtalare och så skruvade vi upp basen på fullt så huset skulle ha kunnat hoppa iväg. Påväg hem från bussen såg jag att nya sale hade öppnat så svängde in efter en ballong och så sa jag hej åt alla som kollade extra länge på mig bara för att jag gick och hoppa med en gul ballong...^^
 
ikväll ska jag ladda system,film och digital-kamera, tömma alla mina minneskort och packa lite. FÖRLÅT för dåligt redigerade bilder! :)
  
//Ann@
#1 / / Iisa:

Vad glad man blir av bilderna, Snygga kläder anna!

#2 / / emmawagenius:

sv: Ääää, det kommer jag inte ihåg faktiskt.. Hihi :)
kram

#3 / / Emma:

Vad är äkta lycka egentligen? Är det att vara tillsammans med sina bästa vänner och se på One direction eller är det att åka i väg på en romantisk weekend tillsammans med sin älskade?
Vad är äkta lycka för dig? Kommentera gärna och berätta!! :) Puss

Direktlänk; http://tomson.blogg.se/2013/february/akta-lycka.html#comment

#4 / / Emelie :

Härliga bilder!

#5 / / Ella - Hobbyfotograf:

Åhh vad fin blogg! allt bra?:)