NYA RÖDA BYXOR

Hejsanm, Idag vaknde jag halv 10 och så for jag och pappa och kollade på lite högtalare och sådant. Efter det for vi till stan med mamma och mommo, jag fick med mej hem ett par röda långa byxor. Konstigt då jag alltid köper vinterkläder på sommaren och tvärtom. Då jag kom hem fotade jag bilderna här nedan och när jag skulle börja redigera så märkte jag att jag hade glömt att flytta på dendär vita skarvsladden till vänster så nu har jag suttit i 2 timmar (med pauser) och försökt redigera bort den men det har bara slutat med att jag har målat hela bakgrunden i en färg hahah som på bilderna längst ner men nu ger jag upp så där har ni en vacker skarvsladd i vänstra hörnet! Tröjan är pappas!
böt header idag för jag var så otroligt trött på min förra det stickte i mina ögon varje gång jag såg den, men den jag har nu är bara en tillfällig medan jag jobbar på en ny, fast det kan ju också ta ett tag.. //Ann@