SVAREN TILL FRÅGESTUNDEN

 Bild på alla dina skor :)  favorit skor? 
jag tog nog först fram åtminståne en del av alla mina skor och la dom i en hög på golvet i mitt rum men det blev inge bra bilder och sen tänkte jag att det finns ingen möjlighet att jag skulle kunna fota ALLA mina skor som jag har för då man tänker på alla crocs, alla gummistövlar, alla klackskor jag har köpt i sexan-sjuan. Alla skor som har blivit helt konstiga när de har varit i skåp och lådor. Näeerå de blir inte bra på bild så jag fotade de 4 par som jag tycker mest om just nu. Mina vanliga låga converse använder jag heela tiden. Mina flatforms har jag också en del. Jeffrey Campbell skorn har jag inte så mycket men de är fortfarane mina favoritskor och så mina orangea vagabond skor som jag aldrig har använt men som jag ändå tycker om hur mycket som helst.oj de blev onödigt lång text.
 
Favorit bild?:)
 Oj gud det där är ju typ världens svåraste fråga när man är en sådan som mig som fotar minst 100 bilder per dag och det finns 365 dagar på ett år och jag har haft min systemkamera i 3-4 år. Det går inte att hitta en absolut favorit, Men förståss alla rese bilder och alla bilder från köklot och alla bilder från när man är liten osv osv osv. kan hålla på tills imoron för det finns m.a.s.s.o.r men här är en bild som jag tycker är fin men det är väl inte direkt någon favorit men :) o det är ju obviously inte jag som har fotat utan det är Jessica..
 
 favorit objektiv? önske objektiv?
 ehm..jag har två objektiv så hehe då är nog mitt teleobjektiv mitt favorit. Och jag har så otroligt många önskeobjektiv så jag kan inte räkna upp alla. men nu den senaste tiden har jag tänkt köpa ett fisheye men pappa tycker att det är onödigt och nog håller jag väl med om det. Men istället har jag kanske tänkt köpa en mic till kameran eller nåt sånt för jag filmar ju ganska mycket med den även om jag inte har lagt ut så mycket.
 
önske resemål?
 Jag vill så gärna fara på en fotoresa till Usa och Africa. typ på en sådan som Angelica Blick är på nu. Det skulle vara så häftigt att fota på såna ställen i en hel månad nästan!
 
din garderob öppen?  favorit outfit?
Typiskt att jag just måste ha sådär roddigt skåp just nu då jag ska fota det. Dessutom ligger alla mina favoritkläder i en blå fotisväska just nu för vi ska till sverige men här har ni mina skåp. Till vänster har ni ett lite konstigt skåp fullt med fotiskläder,bälten,halsdukar,olika lådor och saker jag har lagt dit när jag har städat och inte vetat vart jag skulle lägga sakerna...I mitten har jag mest jackor och sånt och till höger, tröjor,byxor osv..
i min bokhylla har jag också en del kläder, typ de som jag använder mest.
 
favorit outfit, typ allt som är bekvämt och som man känner sig bekväm i. Såå INTE jeans iallafall. Men typ nå såndär byxor med något fint speciellt mönster och en mörkblå/vit/elleernånannafärg stickatröja eller nånting...
 
bästa med att vara du?
 oj det var en svår fråga,. Kanske att jag är ganska spontan och sådär. Jag kan som cykla över till fammo och faffa i bara pyjamas på morgonen utan att tänka en gång extra och jag är också väldigt barnslig och det tycker jag om så det kommer jag nog vara ganska länge tror jag och också såndär utseende saker så bryr jag mig inte alls nästan vad folk tänker. Jag går helt utan problem utan smink, minns inte senast jag skulle ha haft och jag skulle säkert annars ha på mig finare kläder men jag tänker mest på om det är skönt eller inte och har jag ett par jättefina byxor eller nånting som skulle se jättebra ut så tar jag inte på mig dem om de är obekväma.
 
det vackraste någon gjort för dig?
oj hjälp vad ska jag svara. men det är ju fint då nån säger snälla saker åt en och såntdär och då någon
tänker på en typ ifalll man int mår så bra eller nånting. Då folk bryr sig.
 
beskriv med foton en prefekt dag?
 en perfekt dag vaknar man halv11. man tar morgondopp ifall man är på villan eller nåt sånt. Sedan far man ut en sväng med Penny. och så filmar man någon rolig film(eller musikvideo) med Alexandra, och så far man och shoppar lite och sedan kommer Jessica till en och så gör man nå rackartyg. Och sedan kollar man på svenska youtubare till 3 på natten ifall man inte sover över hos Jenni.
 favorit parfym?  
här är mina favoritparfymer. Dior parfymerna fick jag av Ida till födelsedag och de är verkligen uunderbaaraa. Den genomskinliga flaskan är en Hilfiger parfym som jag använder ganska ofta och den rosa har jag fått av Jenni och den luktar också nästan föör gått! 
 
favoritsmink?
eehm, jag har lådorna fulla av en maassa smink där hemma menjag använder inte smink typ..oftast int iallafall. för att 
1. jag kan inte sminka mig det blir heelt skiit, så ser de bättre ut att vara utan
2. det är "obekvämt"
3. man kan inte klia sig i ögonen haha.
4.det känns naturligare och vanligare och bättre utan
 
 vad köpte du från VS när ni var i danmark?
en väskaaa
 
brukar du blogga någon gång från telefon? :)
 näerå, jag har kanske gjort det några gånger typ 4 under den tid jag har bloggat men det är inget jag helst vill göra för det ser så slarvigt ut och som att man inte orkar lägga nå mycke tid på sin blogg, och speciellt om man ändå har ganska många läsare så är det inte så bra. onödigt att ha en blogg om man bara lägger instagram bilder där, då kan man ju hålla sig till instagram endast. 
 
Snygga brills! var är de köpta?
 tack så mycket! de är mina favoriter och jag köpte dem i Thailand.
 
Dina allra bästa kompisar?
 Alexandra,Jessica,Jenni,Hanna,Emilia,Ida,Sofia är väl de närmaste. Alexandra har jag varit med sedan jag föddes och Sofia och Hanna har jag känt sen jag var kanske 1 år då vi flyttade till "gården"/"gröna husen"
 
Ett foto hur det ser ut när när man står vid dörröppningen till ditt rum, alltså vad man ser av rummet då?
ja man ser just nu, rodd, ändan av min säng och en del papper som ligger på golvet typ..
http://picasion.com/i/1UNzA/

//Ann@