THAILAND VECKA 2

Hejsan, här är lite bilder från andra veckan i thailand, Borde ha gjort dethär inlägget för flera månader sedan men det har bara lämnat. De flesta thailand bilderna har vi på pappas dator och nu lagade jag ju dethär på min så dethär är ju bara en liiten del eftersom att jag inte har haft rum att lägga in så mycket på min.
 
Andra veckan i thailand for vi ju till Ao nang. Där var det mera folk gämfört med sikao. Det var också mera shopping och sånt men ville man fara till de bästa stränderna så fick man fara ut med båt. I Aonang var vi med håkan och Pia, som redan hade varit där i 2-3 veckor. Sedan träffade vi Kristian,Paeng och hennes syster. De bor i thailand och i finland. Med dem alla for vi en dag ut till flera öar (första collaget) och det var nog en av de bästa dagarna på hela resan. Det var verkligen helt underbart, vi for till 3 olika öar, vi snorklade och det var så fina stränder och så fint vatten , det går verkligen inte att beskriva. På kvällarna gick vi i gatubutikerna och jag köpte ganska mycket toppar, bikinis osv. Vårt hotell och poolen var också riktigt bra, även om vi inte var där så mycket. En dag var vi (andra collaget) på en utflykt där vi red på elefanter, simmade i nå varma källor och så var det nåt tempel där man kunde gå i typ miljontals trappsteg uppför ett berg, jag orkade bara en liten bit sedan gick vi ner igen och redan då fick man träningsvärk. Människorna i AoNang var också superhärliga och det var många på gatorna som kunde några ord på svenska osv. de är ju också annars jättesnälla och vänliga. 
 
Det var ju tänkt att jag skulle laga lite ordenliga bättre inlägg och inte några små collage men nu blev det såhär efter som jag har säkert 10 gånger försökt ladda upp alla bilder en efter en men eftersom det är så många så går det inte. så nu gjorde jag såhär.
//Ann@
 
 
 
#1 / / ♫♪ sandra:

härligt!

#2 / / MARIA - mode, outfits & inspiration:

Åh Thailand är så underbart!

#3 / / ida|foto:

så härligt :)

Svar: ja gud det är det verkligen! :)
Anna

#4 / / linda:

Åh vad härligt med Thailand :D

#5 / / KMstyle:

så härligt! längtar också tillbaka till thailand :)

Svar: jaa verkligen! thailand är ju bäst <3
Anna