sista november

 
Godmorgon, igår föll Erik Rapp ut ur idol, skit skit skit...vet int helst om jag ska se på finalen, (kevin? seriöst?). nåjo fast kevin sku vinna så kan man ju trösta sig med att de som kommer andra och tredje oftast har blivit kändare än de som har vunnit, tex, Tove Styrke,Loreen,Danny,Måns osv...så Erik kommer nog ändå bli känd, det är ju nästan bara bra att han inte vinner för om han gör det så kan han inte laga någon egen musik på två år då han är fast med sitt kontrakt. 
 
 
idag ska vi in till stan och förhoppningsvis shoppa en massa, ikväll är det Lilla jul ♥ och vi kommer byta julklappar och sånt. idag är det ju också sista november och imorgon december! helt sjukt vad snabbt det har gått. Då jag kommer hem ska jag pynta en massa i mitt rum tror jag :) 
//AnnaBetlehem
#1 / / MATILDA:

fin!

#2 / / ♫♪ sandra - en musikblogg:

fin bild :)

#3 / / J o j z y ♛:

SV: Yes! Tack så jättemyckkeet!
Ska nog köra upp nästa vecka trorjag :)
Jag har en Gilera rcr 50 :3

#4 / / Carolina - Stall Assla :

Fortfarande team Jens ;) Tycker svensk idol är pinsam som skickat ut alldeles för många artister istället för Kevin...