JAG KLARADE DET TILL SLUT

 
hejsan, denhär dagen ända till klockan 3 har tagit på ganska mycket,på religions timmen satt jag och funderade över om jag klarar av att känna mig sådär en minut till alltså rätt mycket ångest osv. Efter skolan for jag hem och sedan for vi än en gång till dendär jäkla besiktningsstationen och jag skrev om teori provet för typ hundronde gången, när det var klart och det bara visade ett kryss trodde jag inte mina ögon, var så van att få underkänt vid dethär laget. Istället för att gråta i bilen på väg hem fick jag bara skratta och sucka av lättnad.
 
De senaste 2 månaderna har inte direkt varit så trevliga men förhoppningsvis kan denhär hösten bli räddad nu då allting börjar fixa sig. Om endast 4 dagar flyger jag över tillbaka till Sverige och stannar där i en hel vecka och det kommer va så otroligt skönt att få komma bort härifrån! Bloggen ska jag försöka jobba upp igen nu när jag har tid för annat på kvällarna än att sitta och öva på trafik grejer. Har redan gömt bort mopoboken och jag vill aldrig se den igen!! så nu ska jag göra alla de saker jag har skrivit ner att jag ska göra när jag har tid! Godkända teori provs pappret ska jag rama in för att få mig att förstå att man int ska ge upp.
 
//AnnaBetlehem