++

Hej! igår kom jag hem  från skolan och satt i köket ända tills jag gick och sova. Jag läste på finska ord, Kemi prov och mopo teori... somnade sent.  Imorse var jag och lagade mopo teori provet och en stor del av skoldagen var jag så arg och ledsen, int för att det är så stor sak,  man kan ju skriva om det men för att det känns som att hur mycket man än kämpar med något så får man aldrig lön för mödan. Finska förhöret gick okej, men det skulle ha borda gått mera än okej eftersom att jag kämpa med orden i nästan 3 timmar! idag efter skolan for iisa och jag till mig och så har vi läst på kemi provet, kanske om jag har lite bättre självförtroende så kanske de går vägen med det provet, brukar aldrig förvänta mig något.
 
nåjo, när jag har tid över och inte drunknar i prov så ska jag väl försöka fixa alla bilder som iisa och jag tagit på sistone, när man inte har tid att redigera bilder och göra något med sin inspiration då är det dåligt! och så lovar jag att fixa lite gladare inlägg!
 
//Ann@
 
Publicerat i VARDAG