after tonight

 
ännu en dag får ni bilder från helgen men det är ju passligt att jag har en del på lager nu då jag måste läsa på prov och förhör osv och inte har tid att fota nytt!
 
dagen har varit helt bra trots ganska tråkiga timmar. På modersmål såg vi på "hata göteborg" och sista timmen hade vi någon frågesport om olika länder så det var nog helt kul ändå. Efter skolan hade vi hejarklacksträning och sedan cyklade jag hem och så var mommo hos oss en stund och sedan kom Jenna. Har precis varit ut lite med axel och filmat lite på studsmattan och nu läser jag på engelskaord! /anna
#1 / / pineapple resort:

haha vilka härlig bilder!! kolla in våran blogg :D

#2 / / julia:

härliga bilder!

#3 / / Double Up - Malin & Lina:

vilka underbara bilder

Svar: taaack!
Anna

#4 / / Linn:

Fina foton! :)

sv: Åh tack vad glad jag blir!! :D

#5 / / Michelle:

Men åh vilka härliga hopp-bilder! :)

#6 / / Karolin:

Tack :), köpte den i Sicilien förra året, älskar den :). Åh mysbilder. Ha en fin helg.

#7 / / Micaela Åhman:

Haha, vilka roliga bilder! :D