det ljuva livet

bilder från köklot. 
hejsan, ikväll har jag läst igenom alla sidor i boken som vi har till fysikprovet och sedan har jag mest filmat några vines, kollat på 1000 olika vines, lyssnat på för hög musik eftersom jag har väldigt ont i huvudet just nu och så har jag filmat en massa fjantiga videor jag sedan raderat. Just nu sitter jag med datorn i famnen i sängen och läser på lite engelskaord och lyssnar på The fooo ur högtalarna. Det är helt sjukt ljust där ute för att vara halv 9, solen skiner ju ännu! /anna
#1 / / Saga Edeholt:

Åh va härligt det lät!

- Hoppas din dag varit bra:) Kram!

#2 / / Karolin:

Vilka fina bilder, älskaaaar tussilago. TACK vad glad jag blir :-)

#3 / / Linn:

Wow! Vilka detaljer du fått till på den andra bilden :)

#4 / / Linnea-Viktoria:

Sv: tack tack tack, åh jag med, så himla snyggt!

Alltså herre-håkan vad duktig du är, älskar bilderna!