fina renar

hej, imorse vaknade jag halv 8 men först 10 tiden fick jag upp iisa. Vi åt frukost och sedan for vi och kollade på lite renar och åt munkar där, sedan for vi vidare och tittade in i is hotellet. Efter att vi sedan varit hemma en stund igen tog vi på skidkläder och for ut och skidade till en våffelstuga. För en stund sedan åt vi god mat och nu ligger vi i sängen med varsin dator i famnen och så har vi skojjat, skrattat och hållit på tills båda fick huvudvärk hehee..
 
förresten!! igår var det ju Guldtuben i sverige vilket kanske ganska många av er missade, men det finns massor med filmer därifrån på Splays youtube kanal! jag är jätteglad över vinnarna för de olika kategorierna. Rackartygarna vann priset för årets Actionkanal! Clara vann årets vlogg kanal!  och Random Making Movies vann Årets youtube video för deras Justin Bieber prank. Alla dem hade jag röstat på så det gick ju bra ^^ dock vann inte Rackartygarna årets serie för Rackarlife men Simon Lussetti och Emil Beer var ju också värdiga vinnare med deras Snooza serie. Och Daniel Norberg fick heller inte något pris för sin musikkanal även om jag tycker han verkligen skulle varit värd det eftersom han är så duktig! men devetdu var ju också bra vinnare! /anna