min sommar 2014

Hejsan, nu börjar det ju verkligen kännas som höst! man glömmer nästan att det faktiskt ännu är augusti eftersom det är så kallt! så för att sommaren typ, är över så tänkte jag nu göra ett inlägg om min sommar 2014.
sommaren började nästan direkt med konfirmationsläger och sedan konfirmation, vilket var roligt!
vi skaffade hund!
jag och sofia var ut och fotade.
sov över med amanda och sofia.
jobbade i glasskiosk
firade jessica på hennes konfirmation!
var i malax.
spenderade cirka 60 % av sommaren på sjön med axel.
haft roligt på emilias villa!
sett Daniel Adams Ray live!! en av de bästa dagarna på sommaren helt klart.
firat Linn och Heidi på deras konfirmationer.
sovit många nätter på köklot.
tagit porträtt, haft på mig hatt.
haft en rolig kväll med fotislaget.
varit på allsång på skansen.
haft en sjukt rolig vecka i sverige!
sett både timbuktu och Linnea Henriksson live!
sista sommarlovsdagen såg ut såhär.
kanske gör ett inlägg med alla de finare telefonbilderna från sommaren snart. Men här var nu iallafall en del av min sommar :) /anna