nolltolerans

Hejsan, här uppe har ni en bild jag redigerat nu bland ganska många andra i mixandet och trixandet av en ny header som ni kanske redan sett att jag bytt. Är ju aldrig riktigt nöjd men det får duga! Igår fyllde Daniel Adams Ray år 31 hela år! och så var vi och köpte nya iphone laddare. Idag har det varit en ganska lång skoldag, men halv 4 tog den äntligen slut och då for Ida och jag direkt till stan för att möta upp Lina och så for vi på cafe med henne vilket var jättekul! sedan gick Ida och jag på stan en stund och sedan hem till mig dit också Hanna kom! nu har jag gjort en och annan läxa, redigerat lite bilder, sett på idol och nu kollar jag på paradise hotel..... haha! kollade verkligen inte mycket av förra säsången mest för att det var så många som pratade om det så jag tröttnade på det utan att ens kolla på programmet men tänkte att jag kunde ge det en chans nu även om det kanske inte är alls min stil av program.. /anna