inspiration till tusen

Hejsan! här kommer ett inlägg fullt med inspiration taget från pinterest som jag nu börjat använda mera igen, älskar den sidan så mycket och hittar massor med inspiration där! älskar också att det finns mycket svenska citat där eftersom dem är mera relaterbara. blev från första början tipsat om pinterest av Jenna. Annars så har det varit en okej skoldag idag och på kvällen har jag varit med Hanna hos mig och imorgon får jag ut alla prov som jag skrivit på provveckan, får hoppas på det bästa!
Publicerat i VARDAG
#1 / / Jenna:

Jee! Pinterest är bäst!!

Svar: jaaaaaa! wow, tumblr får slänga sig i väggen!
Anna

#2 / / TIDSTJUVEN:

Så härligt inlägg! :D Tack för att du delade med dig av denna superhärliga inspiration.

Svar: oj tack så mycket! blev jätteglad av din kommentar! :)
Anna