världen är inte alls lika vacker i dagsljus

mitt bland alla system kamera bilder kommer nu ett inlägg med bilder tagna med telefon, för ibland så är motivet man fotat och känslan i bilden så mycket finare än kvalité. Dock slocknade min telefon väldigt tidigt denhär kvällen vilket var så himla synd eftersom det skulle varit så kul att ha några bilder från sen senare, dock är ju inte så många av de jag hann ta publicerbara men iallafall. klockan, 8 då konfirmationsfesten började ta slut så kom Sofia, Emilia och Ida till mig och så bäddade vi lite i tältet och sedan cyklade vi till Uniparken där ledarna och andra från alskat 1 var. På det stället var vi ganska länge nog och det hann nog hända en del där på en stund, både bra och dåligt, men mest roliga saker. sedan minns jag inte vad klockan var men någon gång cyklade vi några stycken in till stan och då var det verkligen fint där ute, älskar att va ute på natten! vi gick och pratade en del, och så cyklade vi genom ett folktomt vasa och 2 tiden var vi och åt lite. Sedan 3 tiden cyklade och gick vi hemåt väldigt långsamt och så kramade vi de andra gonatt och gick och sova på min gård i mitt tält och så frös vi tills vi somnade… men jag önskar att hela sommaren skulle vara precis som denhär kvällen var!