låt mig vara din soldat

hejsan, natten till igår sov jag över hos Sofia tillsammans med Amanda, vi var uppe länge och pratade och skrattade. Igår steg vi upp 10- 11 tiden och sedan 12 tiden for Amanda och jag hem och då jag kom hem var Jenna hos oss. Vi for ut och köra och sedan for vi en sväng till stan och shoppade lite, jag hittade en riktigt fin klänning som jag kanske kan visa snart, har köpt en del nya kläder den senaste tiden så kanske kunde göra något sådant inlägg! sedan då jag kom hem hade Inga-Maj och Mats kommit till oss från Sverige, de ska nämligen vara här i nästan en vecka eftersom jag blir konfirmerad osv så dem har vi varit med nu de senaste dagarna. Men hörni nu skulle jag måsta gå och sov för imorgon blir jag konfirmerad och det kommer nog bli riktigt roligt med huset fullt med folk! har redan fått några konfirmationspresenter idag från familjen och fammo och faffa, och kan ju säga att den presenten jag fick av dem verkligen varit efterlängtad och något jag velat ha i över ett år, men blev verkligen överraskad för trodde inte jag skulle få det nu! ska visa bild på det snart, annars kommer ni säkert märka vad det är ;)
Publicerat i VARDAG
#1 / / olivias | mode, foto & vardag:

så fin blogg!

#2 / / MATILDA:

fina bilder :D

#3 / / Fanny:

Jag gissar att det är docs, ett objektiv eller en ny kamera?? :D

#4 / / sara:

fin blogg!