med skräck blandat förtjusning


i kvevlax finns ett stort gammalt rött hus som jag nog fotat förut vid. Brukar inte våga gå så jätte nära där eftersom jag har en sån stark tro på andar och grejer så jaa ni fattar. Men eftersom jag tycker så mycket om detdär huset så brukar jag ändå gå där och fotografera med skräck blandat förtjusning. Det finns en dörr på baksidan som går att ta upp, Lina och jag har för några år sedan gått in där och gått upp på vinden, men vi vågade inte gå längre än till dörr karmen eftersom golvet antagligen skulle falla ihop om man steg in där, men även om inte Ajna och Arne levt och bott där på många år så är det som att tiden skulle ha stått stilla där inne sedan dess, kläder ligger hängda över stolar, böcker öppna på bordet osv, sådant tycker jag är så jäkla fint./anna
#1 / / Fanny:

åh såna gamla hus är så fina!

#2 / / Fanny:

åh såna gamla hus är så fina!

#3 / / Fanny:

åh såna gamla hus är så fina!

#4 / / Cissi Larsson:

Läskigt med gamla hus.. Men snyggt är det! :)

Hjälp gärna mig och min hund om att bli Sveriges gulligaste djur, på samma gång kan du även vara med och tävla om att bli publicerad som veckans blogg i en hel vecka! :)

Svar: Tack så väldigt mycket!
Anna