IMORGON!!

Hejsan, idag är det då meningen att jag på något vis ska förbereda mig sådär mentalt för att se queen of pop imorgon. Alltså VERONICA MAGGIO!! och SOM jag längtat, väntat, hoppats och längtat ännu mera på detta! wow, vet inte riktigt vad jag ska skriva, hoppas verkligen det blir en lyckad första maggio konsert för min del! setlisten för imorgon hoppas jag innehåller några av de gamla låtarna som "17 år" "måndagsbarn" "inga problem" "välkommen in" "satan i gatan" "finns det en så finns det flera" och sedan "hädanefter" "va kvar" "låtsas som det regnar" "mörkt" och såklart de kändaste som alla lyssnar på! sedan är jag också exalterad över att få höra den nya låten hon ska spela!! är också väldigt pepp på att träffa alla fina instagramvänner som jag längtat såå länge efter att få träffa! :) ...... sååå förebild, favoritartist, lågstadienostalgi, artist - vars skivor nästan spelats sönder här hemma, artist - vars musik lett mig till både daniel adams ray och oskar linnros musiken, artist - vars låtar jag citerat på olika sociala medier miljontalsgånger och räddare i många års novembermörker, imorgon syns vi! Veronica Maggio <3
#1 / / MATILDA:

Åh så kul! :D