julafton

hej! iår var julaftonen lite annorlunda än vanligt men huvudsaken man är med familjen så blir allt okej i slutändan. I malax var vi nog som vi brukar och åt med släkten, och så kom tomten dit och vi fick julklappar, senare på kvällen for vi hem och delade ut och öppnade lite mera julklappar med familjen och jag blev nog riktigt nöjd med allt jag fick, som jag brukar! hade inte riktigt önskat mig så mycket iår men fick några saker som jag länge velat ha men inte kommit på att skriva dem på önskelistan! men mamma vet! ^^ julaftonsvädret var också riktigt perfekt enligt mig, iskallt och snöigt! Idag vaknade jag och for tillsammans med pappa och axel och hälsade på Fammo och Faffa. På dagen kom släktingar från Oravais på julmat. Ikväll ska jag, mamma och axel se på sällskapsresan 1 som kommer på tv halv 11 (konstigt att de är så kul att se då det kommer på tv fast man har filmerna liggandes i skåpen redan! ..) medan vi väntar att pappa ska komma hem från sin spelning. Men iallafall, hoppas ni mår bra nu över jul, var så glada som ni kan och tänk på att det finns många människor som inte mår bra över julen! Nu ska jag stänga av datorn och äta choklad tills den irriterade känslan över att jag fått skriva om detta inlägg några gånger pga Axels jykel med vårt wifi går över.. ^^ kram! /Anna