V E R O N I C A M A G G I O

hejsan, i fredags var hela skoldagen ganska nervös på något vis, klockan 25 över 3 förde faffa hem mig snabbt och så kom Emilia. Vi fixade oss färdiga och blev förda till övis lågstadium ca, 20 över 4 och då började vi köa till Veronica Maggio. Vi var först på plats och fick se genom ett fönster då hon repade. Sedan kom det mera människor och vi pratade lite med folk i kön. Efter några timmar var det insläpp och vi skyndade oss och fick plats längst fram med knäna mot kravallstaketet! så himla perfekt! och vi stod där med Sofia, Felli och Jessica så det var jätteroligt att se konserten i sällskap av dem! Lite efter klockan. 19 kom Veronica och började sjunga och hela konserten var så sjukt bra! nästan precis alla låtar jag önskat så sjöng hon! och fick mycket ögonkontakt med henne vilket kändes helt magiskt, speciellt då hon sjöng en sak om foton och jag pekade på min kamera varav hon skrattade/log mot oss! här uppe är en massa bilder från konserten, blev ett väldigt roddigt inlägg eftersom jag fortfarande har problem med blogg.se... kommer snart ett inlägg med lite filmer från konserten :) /anna
#1 / / Susanna Maria J:

Wow vilka grymt bra bilder! Och vilken konsert det verkar ha varit! VM är grym!! :D