Nu har jag Anlänt från min lilla blogg paus på Ca, 2 dagar på villlan :))

Hej , nu har vi kommit hem från villan (kvevlax) vi sov ju där 2 nätter , har varit
ganska roligt igentligen . Axel och jag har kört mönkiär/fyrhjuling och så har jag , pappa
faffa och Axel fortsatti på vår kojja som vi har hållt på me ganska läng , men den e no
av den lite större modellen ;) typ dubbelt så stor som min lekstuga :) men jag har
mest målat fönstren o sånt, (den blir två våningar) nåja intressant intressant :)
igår var jag å sprang typ 4 km me mamma å så har jag
ochså fota ganska myki fint där så di anländer vel då tiden är inne :)
Bild från Norge (stackars Norge :(
hejjehjjehjjehjj
Publicerat i
#1 / / Sarah Carlsten:

Hoppas allt är bra med dig! :D

#2 / / T I L D E:

Hej, fin blogg!

Allt bra idag?:)