Lång Dag

Hej, imorse då vi (jenni o jag) skulle stiga upp så tog de lite länge för mej men vi kom no opp till slut. sen kom Jennis pappa å förde oss till vår första match. den gick sådär, motståndarna var ganska bra, sen gick jenni och jag och åt och sen börja andra matchen , och den sku no ha kuna varit rolig men icke, inte för mej iallafall, Pågrund av vissa onödiga saker!.Sen kom jag hem och böt om och så hämtade vi Jessica , och sen for vi till wasalandia och då vi kom dit så spöregnade det så de tog ju inte nå länge innan vi blev genomvåta, och vi åkte mest i superspin,vikingaskeppet och stockarna, sen när de hade slutat regna så kom Rebecca,Felicia och Sofia och så var vi med dem, och åkte i olika saker, Sen nångång 6 tiden hämtade pappa mej och Jessica och så for vi hem , sen då jag kom hem satte jag mej i soffan med täcke och kudde och sånt och så låg jag en stund och bara tittade på teve, och då märkte jag hur ont jag hade i armarna,benen och fötterna :( sen har jag int gjort så mycket annat efter det några bilder från igår ;) , IMORGON har vi sista matchen och den SKA vi vinna!! visst?  (Gonatt)
 
 //Ann@
#1 / / fellii:

jaa den SKA vi vinna!!! å du ska jö mål