BE AWESOME

Hej, efter skolan for jag till Jenni , vi baka en kaka och så cykla "vi" till citymarket efter kakao och sen tillbaka hem och så åt vi , och den blev nog jättegod, sen typ halv6 måsta jag fara hem (jag gick) och där hemma städa jag rummet och så har jag hängt upp mera "plansher" (*papper med olika texter på) men de e bara de att alla mina väggar börjar bli fulla , måst böri använd take :D nåja här e en till bild från instagram idag , då jag laga dem , kan laga bättre bild sen typ i morgon . för  jag har int ännu hängt åpp alla :)
//Ann@
Publicerat i VARDAG
#1 / / Linda [fotoblogg]:

Tack för att du röstade på mig i Erikas tävling, som tack får du en länk :D http://lindassphoto.blogg.se/2012/june/tack-for-att-ni-rostade.html#comment

Kram

#2 / / emmawagenius:

sv: Vad du är gullig, tack ska du ha sötnos! :)

kram