RESOR 2013

Hejsan, här är en års resume' på alla resor jag varit på 2013. Thailand kommer man nog alltid att minnas men alla andra resor har också varit jätteroliga och jag hoppas jag kommer fara på roliga resor nästa år också. 
vi var två veckor i Thailand, i februari och Mars. Vi for på en massa äventyr och denhär resan kommer aldrig glömma, Vi var med Paeng, Christian, Pia och Håkan och for på en massa roliga utflykter tilll jätte fina öar. Vi snorklade och simmade massor och jag vill tillbaka dit så snabbt som möjligt. ♥
Jag var med Jenni och våra mammor till Danmark i April, där shoppade vi. var på tivoli och såg Justin Bieber. Det var jätte varmt i Danmark och jätte roligt. 
vi for som rödluvor till helsingfors men tyvärr vann vi inget. hoppas vi vinner nästa år. 
Vi spelade en massa matcher, var på ett jätte roligt disco, Lyssnade på "fucka ur" massor och hade det jätte ROLIGT. Jag kommer alltid minnas när vi var till Piteå. 
vi for över till Umeå med båten och körde runt, sista sommar lovs dagarna. 
Jessica och jag for över till Umeå och träffade äntligen Rackartygarna, jag saknar dem och det var jätte roligt.
vi var en vecka i sverige, i västerås och Stockholm. Axel och jag filmade en massa filmer och Veronica hade just släppt sin nya skiva. 
jag var över en vecka i Stockholm på blocket tilsammans med Carolina. Den här resan kommer jag inte heller glömma i första taget.
vi firade Lilla jul hos Johan och Jenna.
 
//AnnaBetlehem
#1 / / svea ~ maviedesvea ★:

Har nyss startat en ny omgång av Veckans Blogg, var gärna med om du vill :)

#2 / / vanja:

sv: tack :)

#3 / / Lina Johansson:

Åh vilka härliga bilder, verkar som ett bra år!

#4 / / Matilda:

Du tar så otroligt fina bilder vännen! Sluta aldrig!! <3