SUPERDAG

Idag har vi varit i Köklot precis hela dagen, och det har varit såå kul! Axel och jag körde med fyrhjulingen och pulka efter jättelänge sen gick vi in i bastun och hitta dendär "ringen" som man ska åka med på vattnet och det funka ju lika  bra på is. den körd vi å på me himla länge så tillsist blev jag helt snurrig. en gång vurpa jag så kameran landa rakt ner i snön, mitt hjärta stanna för några sekunder och så torka jag av hela kameran och ingenting händ med den... har typ bara 10 foton från idag eftersom att Axel och jag bara har filmat. kanske kommer opp nånting här senare men det kan nog ta ett tag att klippa och redigera. vi åt hos helena och jaakko och sedan 6 tiden for vi hem. 


//Ann@
 
Publicerat i VARDAG
#1 / / eviz:

sv: ja de har du ju sant i!! jag väntar bara på varmare tider, som de verkar bli nu, sen ska jag och pojkvännen fara till danmark och ha kul :D

Glad påsk och hoppas du haft en bra påskhelg och fått ett stort ägg med godis i! :D

och åh fasiken vad roligt de ser ut på bilderna!!!

#2 / / Mercedes:

Vilka härliga bilder! :)