SNOWBOARD

Hejsan, idag var vi halva dagen där vid stormossen och kollade med klassen, sedan var vi på en föreläsning och sista timmen hade vi lite hykla. Jag gick direkt efter skolan till faffa, för han har fyllt år idag, sedan sprang jag hem och så for mamma och jag till stan. Ända sedan före julen har jag kollat på en vit, rosa, grön snowboard, riktigt fin osv. Men kom istället hem med en burton, lite svartare , aningen dyrare och sådär men han i butiken förklarade att den är mycket roligare att åka med än den jag har sett på och det är ju ändå huvudsaken så denna blev det till slut och är riktigt nöjd! köpte också ett par snowboard skor.
 
Precis efter att mamma, pappa och jag hade köpt min snowboard fastnade vi i en hiss, i en källare, i rewel center, var ganska hemskt nog. Mittiallt kom vi upp till sokos hotel efter att ha gått genom några konstiga gångar och någon parkering jag aldrig varit på förut. En positiv sak med det var tacksamheten vi fick av kvinnan och de två barnen som var med oss som vi hjälpte.  Ska nog aldrig fara med den hissen igen, tänk om jag skulle ha varit själv..

//AnnaBetlehem
Publicerat i NYTT / VARDAG / ♥FOTO
Taggar: fredag / helg / händelse / inköp / shopping / snowboard / text / vinter / äventyr
#1 / / Michelle:

Läskigt att fastna i hissen men himla cool och färgglad bräda där! ;)

#2 / / Maria:

Jag skulle aldrig kunna åka snowboard... har såååå dålig balans!cx
Skulle dock vilja kunna, ser fett coolt ut

#3 / / TIDSTJUVEN:

Wooow vilken snygg snowboard! :D Den får mig verkligen att önska att jag också kunde åka snowboard. ;)

Men usch vad läskigt det där med hissen lät. Nu kommer jag aldrig att åka hiss i Rewell Center för jag skulle helt säkert tappa bort mig och aldrig hitta ut igen... Hehe.

#4 / / Maria:

SV: Ja!!;D

Creepers är väldigt bekväma också! De kan göra hela looken!;D

#5 / / Milina Salihodzic:

Aldrig ens stått på en snowboard elr skidor haha

#6 / / Ida:

vad fin!

#7 / / Maria:

SV: Inte jag. Bara vissa, gillar inte sneakers med plattå så mkt!;) Och är ganska lång... 174cm så vill inte bli längre!!C: