sommarlov

hejsan, tänkte bara titta in här och säga att jag har SOMMARLOV nu! har en massa bilder ifrån idag och mer kommer det att tas! i skolan gick det bra med att gå upp på scenen, inte en enda flicka med höga skor föll och inte heller jag, även om benen skakade som några asplöv när man stog uppe på bänken men iallafall såg jag liite mera jämnlång ut mot pojkarna som stog på varsin sida av mig än när vi tränade och jag inte hade klackskor.. Betyget jag fick är jag riktigt nöjd med och ikväll kommer jag fira med en del vänner. Mer om denhär dagen kan jah berätta sedan med alla bilder! :) 
 
förresten, igår hände en sak som jag "drömt" om i fyra års tid typ, Blogg.se la upp mitt inlägg på deras sida. Jag hade inte varit in på sidan på hela dagen och sedan skickade iisa en screenshott av det och jag kunde först inte riktigt förstå att det var sant! när man jobbar så mycket med en liten hemsida som högst 100 människor kollar in så blir man så bekräftelsesökande och när någon sedan uppmärksammar något som man själv gjort känns det så ovant men också helt fantastiskt. För eftersom jag inte är en känd person får man ju inte så mycket respons och då vet man ju inte om folk gillar det man lägger upp eller vad dem tycker om det. /anna
Publicerat i VARDAG
#1 / / Jessica:

Härliga bilder :)

#2 / / Elsa:

hej superfin blogg du har!
två frågor :)
Hur gammal är du och hur lång är du?

#3 / / ida:

så kul! Har själv 11 dagar kvar :(

#4 / / Annika:

SV: tack så mycket :)

#5 / / ♫♪ sandra:

fina bilder och njut av ditt sommarlov nu :)

#6 / / LIENE:

sv: Det är så härligt att se människor som vill prova något nytt också :D

Så kul att du kom upp på första sidan av blogg.se :D

#7 / / Alex:

nej men vad orättvist att ni redan har sommarlov!
super fin blogg du har:)
Skulle vara jättesnällt om du skulle vilja kika in på min :)

#8 / / JOHANNA:

Superfin blogg! :-)

#9 / / Maja:

Vad underbart med sommarlov! Själv måste man vänta till den 13:e -.- Njut av ledigheten nu! :D

#10 / / E V E L I N A:

Super fina bilder och jätte fin blogg du har!

#11 / / Miriam:

Ha så kul! Men vad har du för tema på din blogg? Jättefint!

#12 / / Miriam:

Ha så kul! Men vad har du för tema på din blogg? Jättefint!

Svar: oj det var verkligen en svår fråga! har aldrig riktigt tänkt på vad jag har för tema. Men jag skulle säga fototema bara, med en blandning av vardag, musik, stil och kläder. Iallafall är det såna saker jag brinner för :)
Anna

#13 / / KassandraPalma:

åh så härligt med sommarlov nu!!

#14 / / V I L M A L A ♔:

SÅ skönt med sommarlov!
ÅHH stort grattis till dig vännen, förstår verkligen känslan. När man kämpar så himla mycket och sedan får tillbaka det.. Tyvärr är jag helt nere för jag aldrig blivit uppmärksammad av blogg.se :( Tycker det är jtätetråkigt för dte var mitt mål, menmen man kan inte få allt man vill! grattis till dig! kram <3

#15 / / vanja:

sv: ja :D

#16 / / Linnéa Alpsten:

Vad härligt! :D Riktigt vackra bilder :)