på gatan där jag bor

hejsan, här är tre bilder som jag knäppte i farten en dag när jag kom hem då det var så fint väder! idag har det varit en händelserik skoldag, Jag har hållit en muntlig presentation som handlade om Rackartygarna, vi har haft våran första tandem-finska timme som innebär att vi ska tillsammans med en finsk klass hjälpa varandra med språken och så hann vi också med en håltimme mitt i dagen. Just nu är jag hemma och äter flingor medan jag lyssnar på Edith Piaf, får riktigt lust att fara till Paris av den musiken! /anna
#1 / / Jessica:

åååh hadd du om rackartygarna :DD niis

Svar: juujuu fick 9 och lärarn tyckt jag tala naturligt och va väl förberedd men va sku ja ha förberedd nå, kan ju allt om rackartygarna färdigt i hovo ;) o så va hon såde att jaaa de e däfför han kallas fö rackaralex då ja berätta om hans instagram, så tydligen veta hon nog lite om dem ^^
Anna