LUCIA

Imorse steg jag och Jenna upp som förövrigt sov här inatt. hon lockade mitt hår och sedan for jag till skolan, kl.9 var vi ren i kyrkan och böt till lucia kläder och sånt. sen kom resten av skolan och så uppträdde vi, gick ju nog helt bra , ser bara så dumt kort ut mot de andra.. sen efter det hade vi genrep för imorgon och så var jag nog på någon timme. For hem med buss och då jag kom hem var moster o jenna ennu hos oss och laga nå smörgåstårtor och resten av kvällen kommer vi nog också förbereda inför imorgon. 
//Ann@
Publicerat i VARDAG
#1 / / - behuy - :

hoppas du får en bra lucia dag! :)

#2 / / emmawagenius:

sv: Söto!

Snook texter, huh?
kram

#3 / / Rebecca:

Åhh du va så sööt på lucia tåget anna! hhihi;)

#4 / / Simona ågren-:

Så mysigt med Lucia :)

#5 / / johanna:

varsegod och tACK!:)

#6 / / ♫♪ sandra T:

mys!

#7 / / mickis:

Fin blogg! :)

#8 / / issa - Swedish Swag:

Fin blogg!
allt bra? :)

#9 / / ❤ w i l m a ❤:

Fina bilder :)

#10 / / Sicktwisted - Moa :

Fina bilder! Hoppas du haft en bra dag!

#11 / / Maja:

Hej hur mår du?
kram :)

#12 / / Josefin -My Happy Days-:

Fina bilder, mysigt!

#13 / / Sara:

Vilket fint luciatåg! :)