NY Header

Heej, idag händ de int nå speciellt i skolan. sen hade vi hejjarklacksträningar och så for Jenni och jag hem till mej med buss, och vi har ätit mellanmål...och så har Jenni hjälpt mej att fixa lite ny header och sånt .TACK Jenni . Nu ska vi fara till Jenni och sen ska vi på Bio (hungerspelen)
ha en bra Onsdag :)
//Ann@
Publicerat i VARDAG
#1 / / joanna:

Sv: Min dag har varit bra!:)

Din då?

kram<3

#2 / / Anonym:

blogving byte?

min blogg är http://mosansliv.blogg.se/

#3 / / Olivia:

fint :D jag mår braaa

#4 / / Annika - drömmen om 11 barn:

Sv Jag hade tänkt att fixa en del i trädgården idag men regnvädret gjorde att jag struntade i det åsså stack jag iväg och flyttstädade en del i brorsans gamla lägenhet istället. Så nu är det nästan klart :D Hur är det med dig? Har du haft en bra kväll

#5 / / hk:

låter som en bra dag! Va filmen bra?

Ja e på sida 50 i boken:-)

#6 / / ida:

dina byxor som du gör i skolan e jätte fiina!!! :) <3

#7 / / Annika:

Nu har du fått din länk som tack för att du röstade på mitt bidrag i fototävlingen!



Kika in här:

http://blogofphoto.blogg.se/2012/march/tack-till-alla-er-som-rostat.html#comment

#8 / / Alice - foto & vardag ♥:

Vilken fin blogg, hur är det med dig då? :) ♥

kram

#9 / / Alice - foto & vardag ♥:

sv: älskar verkligen dom, one thing är favorit låten, vilken är din :) ♥

#10 / / Anonym:

#11 / / Anonym: