could use some inspiration

 hejsan, idag har jag , medan jag kollat på film och sånt, funderat på vad jag skulle kunna fota.  alla listor jag har på ideer till olika porträtt osv känns inte så lockande längre,  känner mig så sjukt oinspirerad till allt som heter blogg och fotografering, vet inte om det är pågrund av att man inte får någon respons eller cred fast hur mycket tid och energi man lägger på allt eller vad det är.
 
Har fotat på så många olika ställen i huset idag, med så många olika plagg osv men har barat suckat, skakat på huvudet och tagit ner kameran från stativet... skickade igår åt iisa att jag tänker stänga min blogg, men det kommer nog inte hända, ligger så mycket arbete bakom den. Nåjo här uppe har ni det sista jag åstadkom idag, då jag var påväg att få värmeslag av kläderna och ont i fötterna av skorna, och med detdär uppgivna bloggsmilet man alltid har när man verkligen inte orkar ta mer bilder men ändå inte kan sluta förräns man är nöjd, nån som känner igen sig? ^^  //Anna
#1 / / MATILDA:

Hej, har en tävling på bloggen där man kan vinna en valfri bikini från To Die For. Skulle vara kul om du ville vara med :) Kram

Svar: Klart jag ska va me! :)
Anna

#2 / / moniki.blogg.se:

så vackert!!
Sv: tack^^
Hoppas din dag varit bra!
KRAM

#3 / / Ida:

älskar outfiten!

Svar: Tack så mycket!
Anna

#4 / / Anonym:

fin du är :)

Svar: tack!!
Anna

#5 / / anonym:

Neej ,du får inte sluta blogga läser din blogg varje dag ! Du har alltid så fina bilder :)

Svar: tack så hemskt mycket, blir så glad :*
Anna

#6 / / Nathalie Tegelstam:

Så snyggt :)

#7 / / Sara:

Du är ju så himla fin!! Tusen kramar.