i'll survive

hejsan, är inte så bra bloggning här just nu. beror mest på att jag har huvudvärk som påminner om känslan efter en hjärnskakning, igår var det nästan lite överdrivet tungt.. dushade i typ en timme, drack en massa vatten, tog medicin, sov.. men inget av det hjälpte. Ännu till hade jag ett Samhällslära prov att läsa på så det var ju inte så bra timing med känsliga ögon. Men vi gjorde så att istället för att sitta och läsa all text så läste pappa allt för mig, och det visade sig vara ganska smart för provet gick över för väntan bra, känns det som iallafall. Förväntar mig en 10 eller 9 utan att hoppas på för mycket.. kanske ska börja ha pappa att läsa igenom alla provsidor åt mig ^^ verkar ju som att jag lär mig bättre av att höra istället för att läsa.
 
idag har jag vilat, sedan sjungit en timme med Sonja, varit ut och gått med mamma en ganska lång bit, lite kall luft lättade huvudvärken en aning faktiskt, och nu ska jag göra finska läxa. Eftersom ingen värkmedicin hjälper gissar jag på att jag har någon slags spänningshuvudvärk.. men det är ju tyngst i skolan där det är så mycket ljud och så äckliga lampor .. Men iallafall hoppas jag nu på att ni förstår varför det bara är sängbilder här just nu, och även om uppdateringen kanske är densamma så är det ju inte samma kvalite.. men tack så mycket ändå för statistiken! ♥ och nu ska jag försöka att inte prata så mycket om huvudvärk i fortsättningen haha..
 
//AnnaBetlehem
 
Publicerat i MITT RUMM / VARDAG / ♥FOTO
Taggar: cozy / flicka / inredning / mysigt / onsdag / rum / sjuk / säng / tankar / text
#1 / / milina.blogg.se:

Segt med huvudvärk :/.. mysiga bilder iaf!

#2 / / Michelle:

Vilka mysbilder!! :)

sv: Tack!! :)

#3 / / IISA:

Fina lampor anna! De utstrålar värme, precis som du <3333333333333333333333333333

Svar: you mean, i am a värmelampa? what you sayyy :D<3<3
Anna

#4 / / Beatrice Jakobsson - Fotograf:

Sv: Tusen tack! :)
Wow, gillar bilderna!

#5 / / Emma Broberg :

mysiga bilder! hoppas du snart känner dig bättre, kram. <3