DANIEL ADAMS RAY LIVE

där regnbågen tar slut - Gubben i lådan - gryningspyromanen Daniel pratar politik och om Sverigedemokraterna och så ropar vi att soran är en fucking jäkla hjälte och så blir han ju rättså förvånad ^^ och så sjunger han babbelover som handlar om allt det han berättat om och i mitten av låten får man höra lite av de dumma saker dedär sverigedemokraterna har sagt…. #fucksd Daniel sjunger mister cool på vår beställning och önskan!! öppningsnummret och han sjöng "svart" Daniel freestylar! lite skakig och ibland dåligt filmad video men jo, jag hoppade och dansade och var glad och mannen, så kallad Daniel sjöng min favoritlåt, alla kategorier! så vad kan man? precis som jaaaaag. redo att dö, den låt som på hösten hjälpte många långa nätter. därför var den en av låtarna som fick hjärtat att slå lite extra på konserten! okay, yes, här har ni en del filmer från Daniel konserten. Finns nog någon till på min youtube som jag inte la upp här ifall ni vill se, många videor kunde jag heller inte lägga upp eftersom jag dansade så mycket så videon skakade och vi sjöng så himla hårt.. dessutom var det ju nog en del låtar på konserten som jag inte filmade alls eftersom jag försökte njuta så mycket jag kunde också! men ni kanske kan bilda er en uppfattning av hur jäkla grym han är efter att ha sett dehär videorna! aså herregud, världens bästa liveartist! sättet han lever sig in i musiken och dansar och gör så sjukt nice rörelser kan ju få vilken människa som helst att gilla honom! och alla de fina saker han säger i mellansnack och mitt i låtar. vet inte riktigt om det finns någon mer perfekt människa här på jorden än daniel, tror inte det! ibland funderar jag om han verkligen är riktigt riktig, som att han är någon slags fin fantasi, att konserten bara var en fin fantasi, eller en dröm. Men, jag har ju dehär videorna och alla bilder som talar om för mig att det faktiskt hänt på riktigt, även om jag inte riktigt kan förstå det! nåt som är säkert är ju att dehär verkligen inte var sista gången jag såg daniel live! vill se han många gånger igen!! /anna
#1 / / céline:

åhh, han är ju för bra alltså!!

Svar: Jaa men verkligen! Heeeelt super!
Anna