sista dagen i borgaregatansskola

hejsan, igår var jag påväg till stan för att söka en skolavslutningsklänning och i den första butiken jag gick in i hittade jag två bra. Efter det for vi till vikinga skola för att se då Axel trummade med sin klass och sen vidare till frissan och så fick jag håret klippt.
 
idag vaknade jag 7 och låg i sängen i en halvtimme och funderade vad det var jag skulle ha gjort då ja hade lagt väckarklockan så tidigt och jag har fortfarande inte kommit på det.. iallafall är det sista dagen i borgaregatansskola idag, inte sista skoldagen men sista dagen i själva skolan. Det känns som sagt så himla konstigt, ska försöka njuta även om det säkert blir lite svårt. Sen på dan ska vi till stan och äta med klassen! men ja jag vet inte vad jag ska säga, allting känns så vemodigt och sorgligt. i en lång tid har man tänkt på hur skönt det ska bli att slippa dedär stället ända tills man verkligen ska göra det och då vill man inget hellre än att stanna. På sommaren vet jag att jag kommer tänka mycket på allt vi gjorde där och alla människor man pratade och var med. Jag kommer säkert tänka och ångra saker jag inte sagt och gjort osv.. men på något vis måste det väl gå ändå, nog finns det ju andra nior som känner likadant nu... /Anna 
 
#1 / / Aina Strand:

Åh vilken fin hatt! Och du var ju inte så lite fin heller :D kramis

#2 / / LIENE:

Fina bilder. Gillar blommorna på hatten :)

#3 / / Frida H:

Åh, så fint hår du har!