STAFETTKARNEVALEN 2014

Här har ni 59 stycken bilder från stafettkarnevalen! tror inte jag någon gång gjort ett såhär långt inlägg, iallafall händer det inte ofta! men ska iallafall berätta om Lördagen då vi var på stadion
 
På morgonen steg vi upp 5- tiden och åt frukost, efter en stund for vi med bussen till stadion och ställde upp oss under läktaren i våra amerikanska fotbolls kläder och vi fick jätte bra plats! och så började vi ropa och det var jättekul men i början väldigt varmt! vi stod och ropade i många timmar med korta pauser ibland. våra springare fick medaljer flera gånger och vi hade jättebra feelis,  i slutet av dagen kom en kvinna och sade åt oss att vi hade varit suveränt bra och att vi var vinnarna men att vi inte fick visa det än. Då blev jag så himla glad! det var så otroligt perfekt att vi äntligen fick vinna nu då det var sista året vi var med! efter en stund gick vi och väntade på att få springa upp på prispallen och sedan gjorde vi då det, så glada som man bara kan vara! i bussen påväg hem lekte vi någon lek och när jag kom hem kände jag verkligen hur mycket jag kommer sakna varenda en från hejarklacken och borgare och nian då vi slutar om en vecka... men till alla från hejarklacken och alla hejarklacksledare som läser vill jag bara säga TACK för det här minnet och för att vi är BÄÄST! //anna
#1 / / Amanda Lundkvist:

grattis till vinsten :D