mitt hjärta blöder

hej hej, idag är det onsdag och jag slutade klockan 2. Dagen i sig har väl varit lite sådär, ganska vanlig och med mycket tankar i huvudet. På bussen hem träffade jag Ida vilket var jättekul och sedan dess har jag väntat på Hanna medan jag fotat bilderna här uppe (kommer mera av dem sen), men tyvärr kunde Hanna inte komma så nu vet jag inte vad jag ska göra, förstås läsa på finska förhör och ta i tu med allt annat som jag ska ha gjort. Har mycket att göra denhär veckan! om 2 dagar ser jag Veronica Maggio och jag vet inte riktigt hur jag ska tänka och känna ang det. Förhoppningsvis blir det så fantastiskt som jag alltid föreställt mig att det ska vara. Hade ju också lite konsertångest inför Daniel Adams- Ray konserten och den blev ju en av de bästa sakerna jag gjort iår men allt ska väl bli riktigt bra :) /Anna
#1 / / Emilia Sjödin :

jättefina bilder! :)

#2 / / Matilda:

Kommer bli så bra och kul att äntligen få se Veronica Maggio!! :)

Svar: jaa verkligeen! <3<3
Anna