mitt sista blogginlägg här (på ett långt tag iaf)

nu kära läsare är det dags för mig att gå vidare ifrån blogg.se och börja skriva fullt ut på sevendays! inatt öppnades sajten och också min nya blogg som jag jobbat med den senaste veckan, ni kanske har läst dagens vasablad och sett mitt ansikte där! // Det har hänt mycket under dessa år som jag bloggat på annabetlehem.blogg.se och jag ångrar inte en sekund att jag öppnade bloggen i juni 2011. Måste ju här på samma gång tacka både Jenni och Jessica som i början hjälpte mig varje gång jag skulle byta header och design ! // förstås kommer ju denhär bloggen lämna kvar så om man vill gå in på den och kolla i arkivet så funkar det, tänker nämligen radera många gamla inlägg på nya bloggen eftersom jag inte är sådär värst stolt över vissa jag skrev i sjätteklass ^^ och man aldrig vet vem som kan börja gå igenom mitt arkiv via vasabladet.. men här får de nog stanna kvar :) jag hoppas ni vill följa med till min nya sida och fortsätta följa med min vardag! kram och glad alla hjärtans dag! <3
Publicerat i VARDAG