ÖNSKELISTA

hejsan, tänkte göra en liten liten önskelista på tre saker jag skulle vilja ha!
en sjömansklänning har jag så länge velat ha men det är så himla svårt att hitta en perfekt, och när jag väl gör det så är den slutsåld eller kostar 400€.. har hittat jättemånga fina på nätet som förut sålts på asos och liknande butiker men tyvärr är jag några år för sent ute.. om det finns någon som vet var man kan köpa sjömansklänningar eller någon som är bra på att sy är det bara att hojta till !!
sådana här vita sandaler med platå har jag börjat se mer och mer i min tumblr/pinterest/instagram feed och jag skulle verkligen vilja ha ett eller två par till sommaren! vet att ex, Kenza har några liknande som är lite högre än dessa som också är superfina men tror ändå jag skulle använda lite lägre skor oftare..
en sista grej som står på min önskelista är en sak jag inte bara skulle vilja ha utan något jag verkligen behöver - en ny riktigt fin bikini! har nog ganska mycket olika simkläder i min garderob men antingen är de ganska så småa eller nötta.. helst skulle jag vilja köpa en mörkblå/röd/vit eller en polkadot bikini, helt enkelt någon riktigt riktigt fin! /anna
Publicerat i VARDAG
#1 / / emmawagenius:

sv; Men goa du, vad glad jag blir!! =) KRAMAR PÅ DIG

Jag har för mig att blogg.se inte har den funktionen, alltså att man kan göra det själv. Men maila dem så hjälper de nog dig ska du se.

Kramar

Svar: ah okej tack så mycket! ska försöka maila dem ännu en gång, de verkar vara lite sega på mail.. ^^
Kram!
Anna

#2 / / matilda:

på amazon kan du hitta sjömansklänningar har jag för mig :)

Svar: ahaa okej!
Anna