sevendays

Hej! som kanske någon av er redan har läst antingen på webben eller i själva vasabladet tidningen så har en del duktiga människor från vasabladet jobbat fram en ny sajt som kommer heta sevendays där en drös med härliga bloggare kommer samlas! det var detta som mötet på vasabladet i onsdags handlade om där vi fick lära oss en hel del tekniska saker och annan info om detta projekt! och jag är alltså en av de utvalda bloggarna, faktiskt så är jag den yngsta! vilket både känns coolt men också lite skrämmande haha!
sajten lanseras 14.2 och kommer innehålla både vardagsbloggar, inrednings-, mode-, foto- och tränings-bloggar och mycket mera. Poddar, krönikor och artiklar ifrån tidningen kommer ni också hitta där!
Jag hoppas ni tycker det här låter lika roligt som jag tycker! ...min blogg här på blogg.se kommer nog finnas kvar men jag kommer inte skriva något på den och åtminstone en del av mitt arkiv kommer nog följa med till sevendays bloggen! wiih är så taggad !! /Anna